|
Lecture, Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Activating (Simulations, Games, Dramatization), Group work
|
-
BROULÍKOVÁ, V. (2008). Výchovná dramatika pro Neslyšící. Pro plný život 2008.. Ostrava: Ostravská univerzita.
-
KANTOR, J. & ŠTEFFKOVÁ, K. (2016). Analýza specifik výuky hry na hudební nástroj u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.. Umění, kultura a výchova, 2016, 4(2), nečíslováno.
-
KANTOR, J. (2016). Creative Approaches in Education of Students with Severe Multiple Disability.. Review of Artistic Education, 2016(11-12), 240-252.
-
KASÍKOVÁ, H. (2012). Stávat se učitelem. Jak může edukační drama napomoci?. Tvořivá dramatika, 23(2), 18.
-
LAYNE, S. (2017). Acting Right: Building a Collaborative, Cooperative, Creative Classroom Community through Drama.. Foresight Publishing Group.
-
MARDIROSIAN, G., H. (2016). Arts integratin in education. Chicago: The University of Chicago Press.
-
MIKOTOVÁ, Z., BROULÍKOVÁ, V. (2006). K teatroterapii sluchově postižených. In VALENTA, M. a kol. Rukověť dramaterapie a teatroterapie, s. 90-98.. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
MIKOTOVÁ, Z. (2006). Z očí do očí anebo Nebojte se ticha. In Dítě mezi výchovou a uměním. Dramatická výchova na přelomu tisíciletí, s. 51-53.. Praha: Ústav pro výzkum a studium autorského herectví DAMU.
-
VALENTA, J. (2008). Metody a techniky dramatické výchovy. Praha: Grada, Pedagogika.
|