|
Lecture, Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Activating (Simulations, Games, Dramatization), Group work
|
-
CRIPPS, C., TSIRIS, G., & SPIRO, N. (Eds.). (2016). Outcome measures in music therapy: A resource developed by the Nordoff Robbins research team. London: Nordoff Robbins Centre.
-
DARROW, A. (Ed.). (2011). Introduction to Approaches in Music Therapy.. Silver Spring: AMTA.
-
EDWARDS, J. (2016). The Oxford Handbook of Music Therapy. Croydon: Oxford University Press.
-
HEIKKILA, E., & KNIGHT, A. (2012). Inclusive Music Teaching Strategies for Elementary-Age Children with Developmental Dyslexia.. Music Educators Journal, 99(1), 54-59.
-
HERNANDEZ-RUIZ, E. (2005). Postmodernism and Music Therapy Voices: A World Forum for Music Therapy, 5(3).
-
JONSSON, A. (2014). Functionally oriented Music Therapy (FMT) as a method of improving children?s ability to function at school.. Karlstads universitet, Institutionen för konstnärliga studier.
-
KANTOR, J., & WEBER, J. (2014). Komunitní aktivity a kreativní přístupy v sociální rehabilitaci osob s těžkým kombinovaným postižením. In J. KANTOR (Ed.), Kreativní přístupy v rehabilitaci osob s těžkým kombinovaným postižením (s. 179?195).. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
KANTOR, J., LIPSKÝ, M., WEBER, J. et al. (2009). Základy muzikoterapie. Praha: Grada.
-
KRČEK, J. (2008). Musica humana. Fabula.
-
LIPSKÝ, M. (2013). Podpůrná vývojová muzikoterapie ? Supportive Developmental Music Therapy (SDMT)..
|