Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem disciplíny je orientovat studenty v přístupech a metodách SPP diagnostiky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Cílem disciplíny je orientovat studenty v přístupech a metodách SPP diagnostiky. V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Valenta, M., Muller, O. (2004). Psychopedie. Praha: Parta.
-
Vašek, Š. et al. (1995). Špeciálna pedagogika: terminologický výkladový slovník. Bratislava: SPN.
-
Vašek, Š. (2004). Špeciálnopedagogická diagnostika. Bratislava: Sapientia.
|