Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Hlavinková Alena, PhDr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
-
Korpová Alena, MUDr.
-
Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Disciplína je zaměřena na logopedickou diagnostiku a terapii u vybraných typů narušené komunikační schopnosti.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Disciplína je zaměřena na logopedickou diagnostiku a metodologii. V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Klenková, J. a kol. (2007). Terapie v logopedii. Brno, MU.
-
LECHTA, V. A KOL. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál.
-
PEUTELSCHMIEDOVÁ, A. (2009). Logopedické poradenství.. Praha: Grada.
-
Škodová, E., & Jedlička, I. (2007). Klinická logopedie. Praha: Portál.
|