Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
-
Pryč Krahulcová Kristýna, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je doplnit informace k předmětu základy speciální pedagogiky. Studenti formou diskuse s odborníky z praxe získají celistvý obraz o speciální pedagogice.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je doplnit informace k předmětu základy speciální pedagogiky. Studenti formou diskuse s odborníky z praxe získají celistvý obraz o speciální pedagogice.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Bendová, P. (2013). Alternativní a augmentativní komunikace. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Finková, D. (2012). Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Jeřábková, K. (2013). Introduction to special needs education. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Müller, O. (2013). Expresivní terapie ve speciální pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
|