Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kobrle Lukáš, MgA.
-
Polínek Martin Dominik, Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je vysvětlení dramické terminologie a pojmů k metodice dramatické práce, získání dovedností v oblasti základů výchovně dramatické hry, vhled do výchovně dramatické práce s mládeží i dospělými klienty, budování schopnosti rolové improvizace a kreativity a základy hry a komunikace, alterace a charakterizace v roli.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je vysvětlení dramické terminologie a pojmů k metodice dramatické práce, získání dovedností v oblasti základů výchovně dramatické hry, vhled do výchovně dramatické práce s mládeží i dospělými klienty, budování schopnosti rolové improvizace a kreativity a základy hry a komunikace, alterace a charakterizace v roli.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
VALENTA, J. (2004). Manuál k tréninku řeči lidského těla : (didaktika neverbální komunikace). Kladno: AISIS.
-
VALENTA, J. (2008). Metody a techniky dramatické výchovy. Praha: Grada.
-
VALENTA, M. (1998). Dramika pro speciální pedagogy. Olomoc: UP.
|