Předmět: Inclusive Pedagogy

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Inclusive Pedagogy
Kód předmětu USS/FUINP
Organizační forma výuky Konzultace + On-line aktivity
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
  • Jeřábková Kateřina, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětu je seznámení studentů s hlavními principy, filozofickými a metodickými východisky inkluzivní pedagogiky v kontextu mezinárodního i tuzemského pojetí začleňování osob s různými typy diverzity při respektování principu rovných příležitostí. Důraz bude kladen na propojení s oblastí pedagogiky, speciální pedagogiky, učitelství, stejně jako poradenského, klinického a sociálního systému. Student bude po absolvování předmětu schopen definovat pojem inkluzivní pedagogika, orientovat se v základních postojích inkluzivní pedagogiky, získá stručný přehled historického vývoje inkluzivních trendů, stejně současných legislativních a politicko-demograficky podmíněných změn (determinovaných EU apod.) s důrazem na aplikaci a rozvoj získaných poznatků v jednotlivých oborových metodikách a didaktikách.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr