Název předmětu | Inclusive Pedagogy |
---|---|
Kód předmětu | USS/FUINP |
Organizační forma výuky | Konzultace + On-line aktivity |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je seznámení studentů s hlavními principy, filozofickými a metodickými východisky inkluzivní pedagogiky v kontextu mezinárodního i tuzemského pojetí začleňování osob s různými typy diverzity při respektování principu rovných příležitostí. Důraz bude kladen na propojení s oblastí pedagogiky, speciální pedagogiky, učitelství, stejně jako poradenského, klinického a sociálního systému. Student bude po absolvování předmětu schopen definovat pojem inkluzivní pedagogika, orientovat se v základních postojích inkluzivní pedagogiky, získá stručný přehled historického vývoje inkluzivních trendů, stejně současných legislativních a politicko-demograficky podmíněných změn (determinovaných EU apod.) s důrazem na aplikaci a rozvoj získaných poznatků v jednotlivých oborových metodikách a didaktikách.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|