Předmět: Speech Therapy 3

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Speech Therapy 3
Kód předmětu USS/FPLG3
Organizační forma výuky Konzultace
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět je zaměřen na získání vhledu do problematiky symptomatických poruch řeči se zaměřením na jednotlivé typy primárního zdravotního postižení či znevýhodnění, s důrazem na předškolní věk a senzorické, mentální a somatické postižení. Výukové teze: " Symptomatické poruchy řeči u dětí předškolního věku - základní terminologické vymezení a etiologie. " Symptomatické poruchy řeči u senzorického postižení u dětí předškolního věku - základy terminologie, klasifikace, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, intervence, prevence a prognózy (zaměření na předškolní věk). Profilující osobnosti a literatura. " Symptomatické poruchy řeči u senzorického postižení u dětí předškolního věku - diagnostický a didaktický materiál, speciální metodické, technické a přístrojové pomůcky. Interdisciplinární spolupráce. " Symptomatické poruchy řeči u mentálního postižení u dětí předškolního věku - základy terminologie, klasifikace, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, intervence, prevence a prognózy (zaměření na předškolní věk). Profilující osobnosti a literatura. " Symptomatické poruchy řeči u mentálního postižení u dětí předškolního věku - diagnostický a didaktický materiál, speciální metodické, technické a přístrojové pomůcky. Interdisciplinární spolupráce. " Symptomatické poruchy řeči u somatického postižení u dětí předškolního věku - základy terminologie, klasifikace, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, intervence, prevence a prognózy (zaměření na předškolní věk). Profilující osobnosti a literatura. " Symptomatické poruchy řeči u somatického postižení u dětí předškolního věku - diagnostický a didaktický materiál, speciální metodické, technické a přístrojové pomůcky. Interdisciplinární spolupráce.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr