Předmět je zaměřen na získání vhledu do problematiky symptomatických poruch řeči se zaměřením na jednotlivé typy primárního zdravotního postižení či znevýhodnění, s důrazem na předškolní věk a senzorické, mentální a somatické postižení. Výukové teze: " Symptomatické poruchy řeči u dětí předškolního věku - základní terminologické vymezení a etiologie. " Symptomatické poruchy řeči u senzorického postižení u dětí předškolního věku - základy terminologie, klasifikace, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, intervence, prevence a prognózy (zaměření na předškolní věk). Profilující osobnosti a literatura. " Symptomatické poruchy řeči u senzorického postižení u dětí předškolního věku - diagnostický a didaktický materiál, speciální metodické, technické a přístrojové pomůcky. Interdisciplinární spolupráce. " Symptomatické poruchy řeči u mentálního postižení u dětí předškolního věku - základy terminologie, klasifikace, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, intervence, prevence a prognózy (zaměření na předškolní věk). Profilující osobnosti a literatura. " Symptomatické poruchy řeči u mentálního postižení u dětí předškolního věku - diagnostický a didaktický materiál, speciální metodické, technické a přístrojové pomůcky. Interdisciplinární spolupráce. " Symptomatické poruchy řeči u somatického postižení u dětí předškolního věku - základy terminologie, klasifikace, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, intervence, prevence a prognózy (zaměření na předškolní věk). Profilující osobnosti a literatura. " Symptomatické poruchy řeči u somatického postižení u dětí předškolního věku - diagnostický a didaktický materiál, speciální metodické, technické a přístrojové pomůcky. Interdisciplinární spolupráce.
|