Vyučující
|
-
Regec Vojtech, doc. PhDr. Ph.D.
-
Kozáková Zdeňka, doc. Mgr. DiS., Ph.D.
-
Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
-
Finková Dita, doc. Mgr. Ph.D.
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kučera Pavel, Mgr. BcA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem náslechové praxe je praktické seznámení se strukturou edukační intervence v zařízeních logopedického, surdopedického a tyflopedického typu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Observation practice introduces students to the system of educational intervention in the institutions treating people with hearing, visual, or speech disorders.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Musilová, M. (2007). Metodika praxe.. Olomouc : UP.
-
MUSILOVÁ, M., MUSIL, J. (2001). Asistentská praxe. Olomouc: UP.
-
Musilová, M. (2003). Případová studia jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: UP,PdF.
|