Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kozáková Zdeňka, doc. Mgr. DiS., Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem náslechové praxe je praktické seznámení se strukturou edukační intervence v zařízeních etopedického, psychopedického a somatopedického typu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Observation practice introduces students to the system of educational intervention in the institutions treating people with behavioural disorders, emotional disorders or physical disabilities.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Musilová, M. (2007). Metodika praxe.. Olomouc : UP.
-
MUSILOVÁ, M., MUSIL, J. (2001). Asistentská praxe. Olomouc: UP.
-
Musilová, M. (2003). Případová studia jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: UP,PdF.
|