Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
-
Chrastina Jan, doc. Mgr. et Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Výukové teze: " Měření pedagogických jevů. Stanovení cílů šetření a pracovních hypotéz. Metody získávání faktů, dat. Statistické metody používané při ověřování platnosti hypotéz. Závislost mezi jevy při nominálním měření. Závislost mezi pozorovanými jevy při ordinálním měření. Závislost mezi jevy při intervalovém a poměrovém měření. " Kvalitativní design šetření " Smíšený výzkum " Art based research - výzva pro výzkum uměleckých disciplín
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Disciplína navazuje a prohlubuje poznatky a dovednosti z bakalářského kurzu, rozšiřuje tyto především v oblasti kvalitativně vedeného šetření a šetření ABR. Výukové teze: " Měření pedagogických jevů. Stanovení cílů šetření a pracovních hypotéz. Metody získávání faktů, dat. Statistické metody používané při ověřování platnosti hypotéz. Závislost mezi jevy při nominálním měření. Závislost mezi pozorovanými jevy při ordinálním měření. Závislost mezi jevy při intervalovém a poměrovém měření. " Kvalitativní design šetření " Smíšený výzkum " Art based research - výzva pro výzkum uměleckých disciplín
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Chráska,M. Úvod do metodologie pedagogického výzkumu.
|