Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
-
Maštalíř Jaromír, Mgr. Ph.D.
-
Kroupová Kateřina, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah je tvořen kapitolami, zaměřenými na rozvoj komunikačních kompetencí speciálního pedagoga - poradce a rozvoj jeho schopnosti prezentovat a obhájit fakta, myšlenky, postoje, postupy a podobně. Jedná se o teoreticko-dovednostní předmět.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Obsah je tvořen kapitolami, zaměřenými na rozvoj komunikačních kompetencí speciálního pedagoga - poradce a rozvoj jeho schopnosti prezentovat a obhájit fakta, myšlenky, postoje, postupy a podobně. Jedná se o teoreticko-dovednostní předmět.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru
|
Doporučená literatura
|
-
Honzák, R. (1997). Komunikační pasti v medicíně. Praha: Galén.
-
HURST, B. (1994). Encyklopedi komunikačních technik. Praha: Grada Publishing.
-
Křivohlavý, J. (2004). Pozitivní psychologie. Praha, Portál.
|