Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Disciplína je zaměřená na práci s poetickým, především lyrickým textem. Hlavním prostředkem je báseň, se kterou by se měl student naučit pracovat na základě zvukomalby, rytmu, přednesu a umět tyto znalosti a dovednosti aplikovat při práci s klientem.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Disciplína je zaměřená na práci s poetickým, především lyrickým textem. Hlavním prostředkem je báseň, se kterou by se měl student naučit pracovat na základě zvukomalby, rytmu, přednesu a umět tyto znalosti a dovednosti aplikovat při práci s klientem. V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
MOLICKÁ, M. (2007). Příběhy, které léčí. Praha: Portál.
-
PESESCHKIAN, N. (1999). Příběhy jako klíč k dětské duši.. Praha: Portál.
-
SVOBODA, P. (2007). Poetoterapie.. Olomouc: Univerzita Palackého.
|