Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
-
Káňová Žaneta, Mgr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
V rámci improvizačních cvičení student získá zkušenosti a dovednosti improvizovaného hereckého projevu, který je nezbytný pro přípravu Veřejné performance. Disciplína rozšiřuje studentovi jeho pohybový, řečový a, pantomimický a dramatický repertoár. Učí ho flexibilně a rychle reagovat na vzniklou situaci, která může nastat i při práci s klientem.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
V rámci improvizačních cvičení student získá zkušenosti a dovednosti improvizovaného hereckého projevu, který je nezbytný pro přípravu Veřejné performance. Disciplína rozšiřuje studentovi jeho pohybový, řečový a, pantomimický a dramatický repertoár. Učí ho flexibilně a rychle reagovat na vzniklou situaci, která může nastat i při práci s klientem.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
VALENTA, J. (2008). Metody a techniky dramatické výchovy. Praha: Grada.
-
VALENTA, M. (1998). Dramika pro speciální pedagogy. Olomoc: UP.
-
VALENTA, M. (2006). Rukověť dramaterapie a teatroterapie. Olomouc: UP.
|