Název předmětu | Integrativní muzikoterapie |
---|---|
Kód předmětu | USS/CIMZ |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Vzhledem k silnému zastoupení integrativních/eklektických trendů v české muzikoterapii a k faktu, že samotný vzdělávací program je orientován integrativně (kombinující muzikoterapii psychodynamickou, kognitivně-behaviorální, vývojovou, humanistickou atd.), je podstatnou součástí výuky představení způsobů, jak se na základě vědecky opodstatněných teorií mění technický eklekticismus v integrativní uvažování. Možnosti integrace v uměleckých terapiích i v psychoterapii jsou založeny např. na výzkumu účinných terapeutických faktorů nebo na asimilativní integraci, která vychází primárně z určitých výcvikových modelů. Studenti se v rámci tohoto předmětu seznámí s teoriemi a postupy pro integraci různých výchozích teorií, budou reflektovat vlastní praxi a pokusí se pojmenovat převažující teoretické vlivy ve své praxi. Podnětem k tomu bude představení teoretické integrace i integrace na základě účinných faktorů terapeutické změny dle ?ntegrativního přístupu izraelské muzikoterapeutické školy.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|