Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Pryč Krahulcová Kristýna, Mgr. Ph.D.
-
Polínek Martin Dominik, Mgr. Ph.D.
-
Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět expresivní techniky ve speciálněpedagogické intervenci si klade za cíl seznámit studenty s nejrůznějšími moderními přístupy v rámci rané intervence fokusované na práci s celou rodinou. Tyto přístupy vycházejí především z metod expresivně formativních přístupů, zvláště bude brán zřetel na přístupy vycházející z paradivadla a z humanisticky orientovaných psychoterapeutických škol. Základním principem bude holistické pojetí přístupu k rodinné situaci, v rámci posilování tendence k růstu rodinného systému, jako atribudu zdraví rodiny. Předmět by měl seznámit se základní teorií a zprostředkovat studentům také praktickou zkušenost s aplikací daných metod. Studenti by měli být schopni navrhnout na základě případové studie adekvátní intervenci za použití metod a technik expresivně-formativních přístupů.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Na základě případové studie navržení adekvátní intervence za použití metod a technik expresivně-formativních přístupů.
|
Doporučená literatura
|
|