Vyučující
|
-
Šimůnek Vojtěch, Mgr.
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Hrdinová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1-2 Rozvoj komunikační slovní zásoby a základní gramatické struktury německého jazyka: Skloňování a časování. Konverzace: Rodina a dítě v ní. Rodina u nás a v německy mluvících zemích, shody a rozdíly. Rozvoj komunikační slovní zásoby a základní gramatické struktury německého jazyka. Konverzace: dítě v předškolním zařízení. 3- 4 Prohloubení gramatiky německého jazyka. Konverzace: dítě, zdraví a nemoc. Porozumění jednoduššímu odbornému textu z oblasti preprimární pedagogiky a vytváření kratších obecných textů na pozadí života dítěte v předškolním zařízení. Hra pro předškolní zařízení. Komunikace s dítětem v předškolním zařízení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem cizojazyčného vyučování je rozvoj, osvojování a prohlubování dovedností jak ve sféře obecného jazyka, tak odborného v oblasti preprimární pedagogiky. Zaměření je jak na gramatické struktury německého jazyka, tak na rozvoj slovní zásoby a porozumění psanému slovu na úrovni jednodušších odborných textů, jakož i na komunikaci v cizím jazyce. Účastníci by měli být schopni orientovat se v základních gramatických oblastech a používat dostatečnou slovní zásobu na úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
aktivní účast na výuce - vykonání zkoušky
|
Doporučená literatura
|
-
BERGLOVÁ,FORMÁKOVÁ, MAŠEK. (2002). Moderní gramatika němčiny.. Plzeň:Fraus.
-
Kettnerová, D., Tesařová, L., Drmlová, D., Homolková, B. (2003). Německy s úsměvem nově. Plzeň.
|