Název předmětu | Didaktika němčiny B |
---|---|
Kód předmětu | UCJ/WDN2Y |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Studijní literatura: DÖMISCHOVÁ, Ivona. (2013). Didaktik I. Soubor pro LMS. (studijní opora). PdF UP v Olomouci. HENDRICH, J. a kol. (1988). Didaktika cizích jazyků. Praha: Státní pedagogické nakladatelství. Janíková, Věra. (2000). Methodik und Didaktik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache im Überblick. Brno: Masarykova univerzita. JANÍKOVÁ, Věra. (2010). Didaktik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache. Eine Einführung. Brno: Masarykova Univerzita. JANÍKOVÁ, Věra a BARTOŇOVÁ, Miroslava. (2003). Výuka německého jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Masarykova Univerzita. Doporučená: JUNG, Lothar. (2001). 99 Stichwörter zum Unterricht. Deutsch als Fremdsprache. Obsahuje bibliografii. Ismaning: Max Hueber Verlag. ISBN 3-19-007438-0. MAIER, W. (1995). Fremdsprachen in der Grundschule. München: Langenscheidt. SCHERLING, Theo; Schuckall. (1992). Mit Bildern lernen. Handbuch für den Fremdsprachenunterricht. Berlin: Langenscheidt.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je vytvářet a efektivně implementovat do výuky cizího jazyka různé druhy obrazového materiálu jako prostředků vizualizace. Rozvíjet slovní zásobu s ohledem na věkovou kategorii žáka mladšího školního věku. Pracovat se žáky se SVP v cizojazyčné výuce. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni adekvátně využívat obrazový materiál ve výuce cizího jazyka, vytvářet výukové aktivity pro žáky mladšího školního věku, které implementují různé druhy obrazového materiálu. Rozvíjet slovní zásobu žáků v oblastech a tématech odpovídajících jejich věku a jazykové úrovni. Studenti by měli být schopni vhodně a efektivně pracovat se žáky se SVP v rámci cizojazyčné výuky.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
Didakticko-metodické zpracování vyučovací hodiny. Ústní zkouška. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|