Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studijní literatura: Základní: DÖMISCHOVÁ, Ivona. (2013). Didaktik I. Soubor pro LMS. (studijní opora). PdF UP v Olomouci. HENDRICH, J. a kol. (1988). Didaktika cizích jazyků. Praha: Státní pedagogické nakladatelství. JANÍKOVÁ, Věra. (2000). Methodik und Didaktik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache im Überblick. Masarykova univerzita Brno. JANÍKOVÁ, Věra. (2010). Didaktik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache. Eine Einführung. Brno: Masarykova Univerzita. Doporučená: JUNG, Lothar. (2001). 99 Stichwörter zum Unterricht. Deutsch als Fremdsprache. Obsahuje bibliografii. Ismaning: Max Hueber Verlag. ISBN 3-19-007438-0. MAIER, W. (1995). Fremdsprachen in der Grundschule. München: Langenscheidt. SCHERLING, Theo; Schuckall. (1992). Mit Bildern lernen. Handbuch für den Fremdsprachenunterricht. Berlin: Langenscheidt.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámení s metodami a přístupy k rané výuce cizího jazyka s cílem rozvíjet jazykové dovednosti přizpůsobené věkové kategorii žáků mladšího školního věku (poslech, mluvení, čtení a psaní). Poskytnout studentům vhodné strategie pro posílení motivace dětí v raném věku k výuce cizího jazyka (písně jazykové hry apod.) Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni využívat výukové metody, formy a přístupy ve výuce cizího jazyka adekvátní pro žáky 1. stupně ZŠ. Studenti si ověří schopnost vytvářet vlastní učební materiály a pomůcky pro počáteční výuku cizího jazyka.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Podmínkou k udělení absolutoria je předložení portfolia požadovaných aktivit.
|
Doporučená literatura
|
|