Název předmětu | Didaktika angličtiny B |
---|---|
Kód předmětu | UCJ/WDA2Y |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Témata: Mezipředmětové vztahy ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ. Různé varianty a možnosti realizace metody CLIL na 1. stupni ZŠ. Projektová práce v hodinách AJ na 1. stupni ZŠ. Základní reálie anglicky mluvících zemí ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ (zeměpis, kulturní zvyklosti, svátky). Mezikulturní vztahy ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ. Studijní literatura: GILL, S. a LENOCHOVÁ, A. Classroom English. Olomouc: UP, 2004. BARTSCH VESELÁ, Z. Teaching English to Young Learners. Olomouc: UP, 2012. (studijní opora v LMS UNIFOR) SLATTERY, M. a WILLIS, J. English for Primary Teachers. Angličtina pro učitele předškolních a mladších školních dětí. Oxford: OUP, 2006. Doplňující: CAMERON, L. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: CUP, 2001. HALLIWELL, S. Teaching English in the Primary Classroom. Harlow: Longman, 1992. HUGHES, G. a MOATE, J. Practical Classroom English. Oxford: OUP 2007. NIXON, C. a TOMLINSON, N. Primary i-Box. Cambridge: CUP, 2009. YTREBERG, L. H. Teaching English to Children. Harlow: Longman, 2000. SCRIVENER, J. Learning Teaching. Oxford: Macmillan, 2011. UR, P. A Course in English Language Teaching. Cambridge: CUP, 2012.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Výuka jazykových prostředků a jazykových dovedností na 1. stupni. Rozvoj strategií pro učení se cizímu jazyku u žáků na 1. stupni ZŠ. Výukové materiály a pomůcky na 1. stupni, úprava a tvorba vlastních výukových materiálů, evaluace učebních materiálů a pomůcek. Mezipředmětové vztahy (CLIL). Hodnocení žáka v hodinách angličtiny na 1. stupni včetně žáků se specifickými vzdělávacími potřebami.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
- Podmínkou získání zápočtu je zpracování portfolia vhodných výukových aktivit. Podmínkou splnění zkoušky je ústní pohovor na probíraná témata. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|