|
Vyučující
|
-
Gyüre Klára, Mgr. Ph.D.
-
Mašát Milan, Mgr. Ph.D.,MBA,Ed.D.
-
Řeřichová Vlasta, doc. PhDr. CSc.
-
Polák Milan, Mgr. Ph.D.
-
Šmakalová Kristýna, Mgr. Ph.D.
-
Adámková Jana, Mgr. Ph.D.
-
Vala Jaroslav, doc. Mgr. Ph.D.
-
Marešová Hana, doc. PhDr. Ph.D., MBA
-
Sladová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Fic Igor, doc. Mgr. Dr.
-
Kopecký Kamil, prof. Mgr. Ph.D.
-
Krejčí Veronika, Mgr.
-
Kříž Michal, Mgr. Ph.D.
-
Jakubíček Daniel, Mgr. Ph.D.
-
Štěpáník Stanislav, doc. PhDr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je provázat diplomovou práci s pedagogickou praxí. Podle zaměření práce student realizuje terénní sběr empirických dat, ověřuje v praxi praktické výstupy v rámci své diplomové práce apod. Student zpracovává svoji diplomovou práci v souladu s požadavky stanoveným planými normami Pedagogické fakulty UP v Olomouci.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Požadavky pro splnění předmětu stanoví vedoucí diplomové práce.
|
|
Doporučená literatura
|
-
BARTOŇOVÁ, M.a J PIPEKOVÁ. (2011). Manuál pro pedagogickou praxi: teorie a praxe. Brno: MU.
-
HRABAL, V. a I. PAVELKOVÁI. (2010). Jaký jsem učitel. Praha : Portál.
-
MUSILOVÁ, M. (2004). Individuální praxe. Olomouc: Vydavatelství UP.
-
MUSILOVÁ, M. (2003). Případová studie jako součást pedagogické praxe. Olomouc: UP.
-
PODLAHOVÁ, L. (2004). První kroky učitele. Praha: Triton.
-
ŠIMONÍK, O. (2005). Pedagogická praxe. Brno: MSD.
|