Předmět: Role, výhody a meze využití ICT v edukačním procesu, moderní didaktické teorie

» Seznam fakult » PDF » KTE
Název předmětu Role, výhody a meze využití ICT v edukačním procesu, moderní didaktické teorie
Kód předmětu KTE/WKRVM
Organizační forma výuky Konzultace + On-line aktivity
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 6
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dostál Jiří, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
  • Chráska Miroslav, doc. PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětem je seznámit studenty se základními pedagogickými a didaktickými přístupy k problematice obecného vzdělávání a vzdělávání s podporou informačních technologií (včetně multimediálních prvků) tak, aby byli schopni tyto moderní teorie aplikovat ve své vlastní edukační praxi. To má sloužit k jejich vlastnímu profesnímu rozvoji s ohledem na roli Koordinátora ICT na škole. Studenti jsou v předmětu seznámeni s didaktickými možnostmi využití ICT v práci učitele, s modely počítačem podporované výuky, a také s mezemi, jež využití ICT v edukačním procesu má. Výuka je doplněna i o analýzu výsledků výzkumů, které se využitím ICT, nejen v edukační práci učitele, zabývaly.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr