Název předmětu | Role, výhody a meze využití ICT v edukačním procesu, moderní didaktické teorie |
---|---|
Kód předmětu | KTE/WKRVM |
Organizační forma výuky | Konzultace + On-line aktivity |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 6 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětem je seznámit studenty se základními pedagogickými a didaktickými přístupy k problematice obecného vzdělávání a vzdělávání s podporou informačních technologií (včetně multimediálních prvků) tak, aby byli schopni tyto moderní teorie aplikovat ve své vlastní edukační praxi. To má sloužit k jejich vlastnímu profesnímu rozvoji s ohledem na roli Koordinátora ICT na škole. Studenti jsou v předmětu seznámeni s didaktickými možnostmi využití ICT v práci učitele, s modely počítačem podporované výuky, a také s mezemi, jež využití ICT v edukačním procesu má. Výuka je doplněna i o analýzu výsledků výzkumů, které se využitím ICT, nejen v edukační práci učitele, zabývaly.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|