Předmět: Bakalářská práce

» Seznam fakult » PDF » KTE
Název předmětu Bakalářská práce
Kód předmětu KTE/KBCPQ
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Částková Pavlína, PhDr. Ph.D.
  • Dostál Jiří, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
  • Kropáč Jiří, doc. PaedDr. CSc.
  • Serafín Čestmír, prof. Ing. Dr.
  • Dragon Tomáš, Mgr. Ph.D., MBA
  • Janu Miroslav, RNDr. Ph.D.
  • Klement Milan, prof. PhDr. Ph.D.
  • Mrázek Michal, Mgr. Ph.D.
  • Šaloun Petr, doc. RNDr. Ph.D.
  • Děrda Radim, Mgr.
  • Kubrický Jan, Mgr. Ph.D.
  • Sedláček Michal, Ing. Mgr. Ph.D.
  • Bučková Hana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Studenti realizují praxi v oblastech svého profesního zaměření. V rámci praxe realizují výzkumnou a badatelskou činnost k získání podkladů pro bakalářskou práci. Seznámí se s řídící činností na nižších článcích a budou mít příležitost aplikovat v podmínkách praxe teoretické poznatky získané v průběhu studia.

Studijní aktivity a metody výuky
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: zvolit adekvátní téma (problém) závěrečné práce, navrhnout vhodnou metodologii zpracování a vytvořit závěrečnou práci tak, aby splňovala nároky na odborné, obsahové i formální zpracování.
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: zvolit adekvátní téma (problém) závěrečné práce, navrhnout vhodnou metodologii zpracování a vytvořit závěrečnou práci tak, aby splňovala nároky na odborné, obsahové i formální zpracování.
Předpoklady
Nespecifikováno.

Hodnoticí metody a kritéria
Známkou, Analýza výkonů studenta

Odevzdání práce
Doporučená literatura
  • (1999). Budoucí učitelé na souvislé praxi.. Brno.
  • Hendl, J. (2005). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál.
  • Chráska, M. (2003). Úvod do výzkumu v pedagogice: Základy kvantitativně orientovaného výzkumu.. Olomouc: Nakladateství Univerzity Palackého.
  • Nezvalová, D. (2000). Reflexe v pregraduální přípravě učitelů. Olomouc: Univerzita Palackého.
  • Podlahová, L. (2004). První kroky učitele. Praha: Triton.
  • Šimoník, O. (2005). Pedagogická praxe. Brno: MSD.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr