Předmět je časově určen v návaznosti na zadání závěrečné práce - účastník má již určeného vedoucího a téma práce. Záměrem předmětu je nastínit význam závěrečné práce a vést účastníka při přípravných aktivitách. Po absolvování předmětu by účastníci měli být schopni: - objasnit význam závěrečné práce, - charakterizovat jednotlivé náležitosti závěrečné práce a znát strategie jejich užití, - rozlišit metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu, - charakterizovat jednotlivé metody pedagogického výzkumu, - aplikovat teoretické znalosti na vlastní činnost při zpracovávání závěrečné práce, - zpracovat teze závěrečné práce.
|
-
HOLOUŠOVÁ, D., KROBOTOVÁ, M. (2005). Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : VUP.
-
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha.
-
KUBÁTOVÁ, H., ŠIMEK, D. (2007). Od abstraktu do závěrečné práce. Olomouc : UP.
-
PETRUSEK, M. (1969). Sociometrie. Praha.
-
PUNCH, K. (2008). Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál.
-
SCHNEIDEROVÁ, S. (2012). Jak nepsat diplomovou práci. Olomouc: UP.
-
SKUTIL, M., KŘOVÁČKOVÁ, B. (2006). Diplomová práce a empirický výzkum pedagogických jevů. Hradec Králové : Gaudeamus.
-
WALKER, I. (2013). Výzkumné metody a statistika. Praha: Grada.
|