Předmět je časově určen v návaznosti na zadání závěrečné práce - účastník má již určeného vedoucího a téma práce. Záměrem předmětu je nastínit význam závěrečné práce a vést účastníka při přípravných aktivitách. Po absolvování předmětu by účastníci měli být schopni: " objasnit význam závěrečné práce, " charakterizovat jednotlivé náležitosti závěrečné práce a znát strategie jejich užití, " rozlišit metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu, " charakterizovat jednotlivé metody pedagogického výzkumu, " aplikovat teoretické znalosti na vlastní činnost při zpracovávání závěrečné práce, " zpracovat teze závěrečné práce. Studijní opora k předmětu je v on-line verzi uchazečům dostupná prostřednictvím LMS systému Unifor (http://unifor.upol.cz/pedagogicka/; uživatelské jméno: akreditace_all; heslo: akreditacepdf).
|
-
HOLOUŠOVÁ, D., KROBOTOVÁ, M. (2005). Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : VUP.
-
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s.
-
KUBÁTOVÁ, H., ŠIMEK, D. (2007). Od abstraktu do závěrečné práce. Olomouc : UP.
-
PETRUSEK, M. (1969). Sociometrie. Praha.
-
PUNCH, K. (2008). Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál.
|