Název předmětu | Alternativní vzdělávací koncepce v primárním vzdělávání |
---|---|
Kód předmětu | KPV/WTAVY |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Předmět se orientuje na seznámení s jednotlivými typy alternativních školských systémů a inovacemi, jež jsou ve vzdělávání uplatňovány. Pozornost je věnována jak prostředí české primární školy, tak také zahraničnímu kontextu. Znalost problematiky je aplikována na prokázání interpretačních dovedností studenta v hospitační praxi na škole alternativního typu. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " interpretovat význam hnutí nové výchovy v českém i zahraničním kontextu " charakterizovat základní principy vybraných alternativních škol a " identifikovat je v reálném prostředí školy alternativního typu " charakterizovat vybrané inovace uplatňované ve vzdělávání a " uvést možnosti aplikací vybraných prvků do procesu běžné primární školy Témata: Objasňování obsahu a příčin změn ve vzdělávání Typy a funkce alternativních škol - jejich charakteristika, principy, specifika a uplatnění v českém prostředí Soudobé koncepce inovací ve vzdělávání
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|