Název předmětu | Environmentální témata ve výuce |
---|---|
Kód předmětu | KPV/WEVY |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - definovat cíle a představit proměny obsahu environmentální výchovy a vzdělávání v kontextu kurikula - charakterizovat integrační pojetí environmentální problematiky a formy implementace environmentálních témat do edukačního procesu na 1. st. ZŠ - používat vhodné metody, organizační formy a didaktické prostředky ve výuce - prakticky integrovat environmentální téma do vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět, vytvořit plán výuky Témata: Analýza vybraných environmentální problémů Rozvoj výzkumných a badatelských dovedností Náměty pro pedagogickou praxi Propojující témata: Vztah k místu = rozvíjení vědomí sounáležitosti s místem a regionem Přesvědčení o vlastním vlivu = moje jednání může něco změnit Osobní odpovědnost = vůle k akci Kooperativní dovednosti = schopnost spolupracovat Environmentální postoje a hodnoty = etika
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|