Vyučující
|
-
Otavová Marcela, Mgr. Bc. Ph.D.
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Srbená Alena, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " vymezit pojem environmentální výchova vzdělávání a osvěta (EVVO), definovat předmět, cíle, obsah v kontextu vývoje " porozumět a vysvětlit koncept udržitelného rozvoje " porozumět a vymezit vzdělávání pro trvale udržitelný rozvoj (VUR), definovat předmět, cíle, obsah v kontextu vývoje " charakterizovat formy aplikace EVVO, GRV, VUR do vzdělávání na 1. st. základní školy (průřezové téma, projekt, školní vzdělávací program apod.) " používat vhodné edukační prostředky pro aplikaci EVVO, GRV a VUR do edukačního procesu na 1. st. základní školy
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
ČINČERA, J. (2013). Environmentální výchova: efektivní strategie. 1. vyd.. Praha: Agentura Koniklec.
-
ČINČERA, J. (2007). Environmentální výchova: od cílů k prostředkům. Brno: Paido.
-
ČINČERA, J. et al. (2016). Environmentální výchova z pohledu učitelů. Vydání 1.. Brno: MU.
-
EZECHEL, M., PYTLOUN, L. (2013). Vzdělávání pro pedagogické pracovníky v oblasti EVVO a k udržitelnému rozvoji. Mělník: Česká zahradnická akademie Mělník.
-
FROUZ, J., MOLDAN, B. (2015). Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu. Vydání první.. PraHA: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum.
|