Orientace v interakční struktuře vztahů a prvků procesu TV na 1. stupni ZŠ. Organizační formy TV dětí mladšího školního věku. Plánování v TV. Učební činnost učitele. Praktické uplatnění teoretických vědomostí ve výuce TV na 1. stupni škol. BOZ žáka v Tv. Obsah: Přínos školní TV pro somatický vývoj jedince. Fyziologická účinnost různých forem Tv v souvislosti s motorikou dětí mladšího školního věku. Cíle a úkoly TV na 1. stupni ZŠ. Problematika organizačních forem TV z pohledu bezpečnostních zřetelů. Učební činnost učitele - didaktické principy, metody, styly a postupy v Tv. Příprava učitele na vyučování - organizace výuky, členění vyučovací hodiny (epizody) TV, sportovní soutěže a akce. Bezpečnost v tělesné výchově. Zajištění výuky - prezenční, on-line/off-line aktivity.
|
-
Bartoňová, R., Ješina, O. (2012). Individuální vzdělávací plán ve školní TV. Olomouc.
-
DVOŘÁKOVÁ, H. (2017). Tělesná výchova na 1. stupni základní školy. Praha: Kosmas.
-
Fialová, L., Flemr, L., Marádová, E., Mužík, V. (2015). Vzdělávací oblast Člověk a zdraví v současné škole. Praha.
-
Miklánková, L. (2010). Tělesná výchova metodicky, bezpečně, efektivně. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Miklánková, L. (2011). Umíš učit "tělocvik"?. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
|