Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Rechtik Zdeněk, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Didaktické aspekty základů atletiky Atletické hry včetně jejich modifikace pro žáka se SVP Bezpečnost a organizace činností při výuce základů atletiky v tělesné výchově.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Orientovat se v metodách a postupech nácviku základních lokomočních a manipulačních dovedností, znát správnou techniku a pravidla hodnocení atletických disciplín, orientovat se v činnostech rozhodčího, chápat mechanismus organizace atletické soutěže.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
- docházka 75 % - úspěšné zpracování seminární práce - úspěšné zvládnutí didaktického výstupu - úspěšné zvládnutí vybraných atletických dovedností (nízký start, běh 100 m, hod míčkem, skok daleký, skok vysoký).
|
Doporučená literatura
|
-
Brewer, J. (2010). Athletics - track events. London: Carlton.
-
Dvořáková, H. (2012). Školáci v pohybu. Praha.
-
Henderson, J. (2011). Athletics - field events. London: Carlton.
-
Kaplan, A., Válková, J. (2016). Atletika pro děti. Praha: Olympia.
-
Kněnický, K. et al. (1977). Technika lehkoatletických disciplín. Praha: SPN.
-
Millerová, V. et al. (2002). Běhy na krátké tratě. Praha: Olympia.
-
Nosek, A., Valter, L. Atletika pro školní TV.
|