Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Vavrdová Alena, Mgr. Ph.D.
-
Rašková Miluše, doc. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti získají povědomí o provozu a pedagogické činnosti na málotřídní i plnoorganizované škole.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 40 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Završení třetí etapy pedagogické praxe. Cílem je poskytnout studentům orientaci v celém provozu školy, ověření si schopnosti, uplatnění vědomostí a pedagogických dovedností získaných studie a absolvováním předešlých typů pedagogických praxí. Praxe se uskutečňuje na plnoorganizovaných a málotřídních školách v místě trvalého bydliště studenta.
Studenti budou vybaveni kompetencemi, které získají v návaznosti na obsah předmětu a zároveň na jeho cíle.
|
Předpoklady
|
Završení třetí etapy pedagogické praxe. Cílem je poskytnout studentům orientaci v celém provozu školy, ověření si schopnosti, uplatnění vědomostí a pedagogických dovedností získaných studie a absolvováním předešlých typů pedagogických praxí. Praxe se uskutečňuje na plnoorganizovaných a málotřídních školách v místě trvalého bydliště studenta.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor portfolia studenta, Hospitace
100% účast v hodinách na málotřídní i plnoorganizované škole. Přípravy na hodiny podle RVP ZV.
|
Doporučená literatura
|
-
Fasnerová, M.,Stolinská, D. Pedagogická praxe.
-
JEŘÁBEK, J., TUPÝ, J. (2005). Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha : VÚP.
|