Vyučující
|
-
Kropáč Jiří, Mgr. Ph.D., LL.M.
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cíle: Předmět navazuje na výstupy předcházejícího předmětu Vědecko-výzkumné aktivity 1. Cílem je vést studenty garantovaných oborů k odborné vědecké práci včetně spolupráce se zahraničními partnery, a tím vytvořit kvalitní podklad pro potenciální návaznost ve vědecké činnosti jako studenti doktorského studia. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " zpracovat výstupy výzkumného šetření do podoby odborného textu " prezentovat výstupy výzkumného šetření v odborném časopise nebo na konferenci " na základní úrovni se orientovat v odborných časopisech a textech odborného charakteru Témata: (se zaměřením na prezentaci výstupů) Kvantitativní a kvalitativní výzkum Smíšený design výzkumu Aktuality v pedagogických výzkumech Tuzemský a zahraniční pedagogický výzkum Metody pedagogického výzkumu Statistické zpracování dat.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
HENDL, J. (2012). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál.
-
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada Publishing, a.s.
-
Pelikán, J. (2011). Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum.
-
PETRUSEK, M. (1969). Sociometrie. Praha.
-
PRŮCHA, J. (1997). Pedagogický výzkum a vzdělávací politika. Vytváření mostů. Praha: UK.
-
SKALKOVÁ, J. (1985). Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. Praha: SPN.
-
STOLINSKÁ, D. (2011). Kvalitativní přístup k interpretaci dat získaných prostřednictvím kvantitativního výzkumu v oblasti interakce učitel-žák na primární škole. In Smíšený design v pedagogickém výzkumu.. Brno: PdF MU.
|