Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Schmidtová Hana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Manažerské techniky a inovační rozvoj mateřské školy. Techniky zaměřené na racionální rozhodování, plánování, komunikaci, motivaci, hodnocení, řízení času, vedení lidí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Disciplína je zaměřena na orientaci v možných manažerských technikách, které mohou napomoci úsilí o inovační rozvoj mateřské školy. Jedná se především o vybrané techniky zaměřené na racionální rozhodování, plánování, komunikaci, motivaci, hodnocení, řízení času, vedení lidí.
Po absolvování předmětu budou studenti schopni vyjmenovat a vysvětlit podstatu i využití některých manažerských technik zaměřených na racionální rozhodování, plánování, komunikaci, motivaci, hodnocení, řízení času, vedení lidí.
|
Předpoklady
|
Bez vstupních předpokladů.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Aktivní účast na výuce a předložení seminární práce dokumentující použití jedné z technik.
|
Doporučená literatura
|
-
OBST, O. (2006). Manažerské minimum pro učitele.. Olomouc.
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Projektování v mateřské škole (vybraná problematika pro tvorbu školního kurilula v MŠ).. Olomouc.
-
ŠULEŘ, O. (2003). Manažerské techniky I, II, III.. Olomouc.
|