Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Schmidtová Hana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Marketingová filozofie řízení školy, vzdělávací program mateřské školy, sociální funkce školy, marketingový mix služeb, analýza produktu/edukační nabídky mateřské školy, vztahová síť školy, image školy.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Disciplína vychází z marketingové filozofie řízení školy. Objasňuje princip a náležitosti využívání tzv. širšího mixu marketingových služeb s cílem připravit studenty na optimální nastavení podoby vzdělávacího programu konkrétní mateřské školy. Zvláštní důraz je, v souvislosti se sociální funkcí školy, kladen na tvorbu a udržování vztahové sítě školy.
Po absolvování disciplíny budou účastníci na konkrétním příkladu mateřské školy schopni: objastnit pojem marketingová filozofie řízení školy, popsat a dokumentovat marketingový mix služeb, provést analýzu produktu/edukační nabídky mateřské školy, popsat vztahovou síť školy a vysvětlit principy jejího vytváření i udržování, objasnit pojem image školy a podstatu nějakého nástroje měření image školy.
|
Předpoklady
|
Bez vstupních předpokladů.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou
Aktivní účast na výuce a předložení portfolia zadaných prací.
|
Doporučená literatura
|
-
EGER, L., EGEROVÁ, D. Image školy..
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Projektování v mateřské škole (vybraná problematika pro tvorbu školního kurilula v MŠ).. Olomouc.
-
SVĚTLÍK, J. (1996). Marketing školy.. Zlín: EKKA.
-
SVĚTLÍK, J. (2006). Marketingové řízení školy.. Praha.
|