Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Schmidtová Hana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětuje zprostředkovat studentům znalosti a dovednosti v oblasti strategického řízení mateřské školy se zaměřením na komunikaci s veřejností a prezentace na veřejnosti Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: " objasnit pojem marketingová filozofie řízení školy, " popsat marketingový mix služeb a dokumentovat na příkladech ze školní praxe, " provést analýzu produktu/edukační nabídky konkrétní mateřské školy a navrhnout opatření k posílení jeho konkurenceschopnosti, " popsat vztahovou síť školy a vysvětlit principy jejího vytváření i udržování, " objasnit pojem image školy a podstatu nástroje využitelného k měření image školy, " připravit a realizovat prezentaci zaměřenou na představení ŠVP mateřské školy laické veřejnosti, " najít silné a slabé stránky komunikačního mixu konkrétní mateřské školy. Témata: Marketingová filozofie řízení školy. Vlastnosti služby. Marketingový mix služeb. Analýza produktu, škola jako instituce a organizace. Vztahová síť školy. Image školy, komunikační mix.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020. Praha: MŠMT ČR.
-
EGER, L. (2002). Strategie rozvoje školy. Plzeň.
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Projektování v mateřské škole (vybraná problematika pro tvorbu školního kurilula v MŠ).. Olomouc.
-
SVĚTLÍK, J. (2006). Marketingové řízení školy.. Praha.
|