Název předmětu | Vývoj poradenských systémů v závislosti na teoriích pedagogiky a psychologie 1 |
---|---|
Kód předmětu | KPS/WVSY1 |
Organizační forma výuky | Přednáška + On-line aktivity |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cíl: absolvent získá poznatky o smyslu, příčinách vzniku a vývojové linii poradenských systémů v kontextu pedagogicko psychologických teorií. Témata: Vznik a vývoj poradenství ve školství v ČR i ve světě (Francie, Německo, Rakousko, Anglie, USA). Výchovné poradenství v kontextu školských poradenských služeb. Výchovné poradenství a jeho vliv na systém práce ve škole. Poradenské teorie a poradenský proces s důrazem na poslední teoretické koncepty, zejména na kognitivně behaviorální koncepce. Podmínka ke splnění předmětu: Zpracování pojednání k vývoji poradenství ve školství (1) Předmět byl inovován v rámci projektu "Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení včetně pracovníků mateřských škol v Olomouckém kraji", reg. č. CZ.1.07/1.3.45/01.0024.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|