-
Čáp, J., & Mareš, J. (2007). Psychologie pro učitele. Praha: Portál.
-
Čapek, R. (2010). Třídní klima a školní klima. Praha: Grada.
-
DAŘÍLEK, P., KUSÁK, P. (2001). Pedagogická psychologie. Část A + B. 2. vyd.. Olomouc: VUP.
-
Dittrich, P. (1993). Pedagogicko-psychologická diagnostika. Jinočany: H&H.
-
Fontana, D. (2003). Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál.
-
Hrabal, Vladimír. (2002). Diagnostika : pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha : Karolinum.
-
JANOŠOVÁ, P. a kol. (2016). Psychologie školní šikany. Grada.
-
Kendíková, J. (2020). Vademecum asistenta pedagoga. 2. vydání.. Paspata.
-
KOLÁŘ, M. Nová cesta k léčbě šikany. Praha: Portál, 2011. 336 s. ISBN 978-80-7367-871-5..
-
Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie. Praha:Portál.
-
MAREŠ, J. (1998). Styly učení studentů a žáků. Praha.
|