Course: null

» List of faculties » PDF » KPS
Course title -
Course code KPS/WVPPY
Organizational form of instruction Seminary
Level of course unspecified
Year of study not specified
Semester Summer
Number of ECTS credits 2
Language of instruction Czech
Status of course unspecified
Form of instruction Face-to-face
Work placements This is not an internship
Recommended optional programme components None
Lecturer(s)
  • Lemrová Soňa, PhDr. Ph.D.
Course content
unspecified

Learning activities and teaching methods
unspecified
Learning outcomes
Prerequisites
unspecified

Assessment methods and criteria
unspecified
Recommended literature
  • Čáp, J., & Mareš, J. (2007). Psychologie pro učitele. Praha: Portál.
  • Čapek, R. (2010). Třídní klima a školní klima. Praha: Grada.
  • DAŘÍLEK, P., KUSÁK, P. (2001). Pedagogická psychologie. Část A + B. 2. vyd.. Olomouc: VUP.
  • Dittrich, P. (1993). Pedagogicko-psychologická diagnostika. Jinočany: H&H.
  • Fontana, D. (2003). Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál.
  • Hrabal, Vladimír. (2002). Diagnostika : pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha : Karolinum.
  • JANOŠOVÁ, P. a kol. (2016). Psychologie školní šikany. Grada.
  • Kendíková, J. (2020). Vademecum asistenta pedagoga. 2. vydání.. Paspata.
  • KOLÁŘ, M. Nová cesta k léčbě šikany. Praha: Portál, 2011. 336 s. ISBN 978-80-7367-871-5..
  • Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie. Praha:Portál.
  • MAREŠ, J. (1998). Styly učení studentů a žáků. Praha.


Study plans that include the course
Faculty Study plan (Version) Category of Branch/Specialization Recommended year of study Recommended semester