-
BEDRNOVÁ, E. (1999). Duševní hygiena a sebeřízení. Praha : Fortuna.
-
Fisher, S. a kol. 2014). Sociální patologie. Závažné sociálně patologické jevy, příčiny,.
-
Fontana, D. (1997). Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál.
-
Hewstone, M., Stroebe, W., & Jonas, K. (Eds.). (2016). An Introduction to Social Psychology.
-
Křeménková, L. (2018). Základy psychologie pro učitele. Olomouc: UP.
-
Křivohlavý, J. (2009). Psychologie zdraví. Praha - Grada.
-
Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie.
-
Nakonečný, M. (1996). Motivace lidského chování. Praha.
-
Nakonečný, M. Psychologie - přehled základních oborů.
-
Nakonečný, M. (2009). Psychologie osobnosti. Praha: Academia.
-
Nakonečný, M. (2009). Sociální psychologie. Praha: Academia.
-
Piaget, J., & Inhelderová, B. (2007). Psychologie dítěte. Praha: Portál.
-
Plháková, A. (2004). Učebnice obecné psychologie. Praha.
-
PUGNEROVÁ, M. Přehled poruch psychického vývoje.
-
Říčan, P. (2004). Cesta životem. Praha: Panorama.
-
Říčan, P. (1975). Psychologie osobnosti. Orbis, Praha.
-
Říčan P. (2009). Psychologie. Praha : Portál.
-
Výrost, J., Slaměník, I. (2008). Sociální psychologie. Praha: Grada.
|