-
CAMPBELL, J. R. (2001). Jak rozvíjet nadání vašich dětí.. Praha:Portál.
-
DUNDELOVÁ, Jana. Úvod do sociální psychologie.
-
Fontana, D. (2003). Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál.
-
HADJ MOUSSOVÁ, Z., DUPLINSKÝ, J. (2002). Diagnostika Pedagogicko-psychologické poradenství II.. Praha: Pedagogická fakulta Univerzita Karlova v Praze.
-
Helus, Z. (2015). Sociální psychologie pro pedagogy: 2., přepracované a doplněné vydání. Praha: Grada.
-
Hewstone, M., & Stroebe, W. (2006). Sociální psychologie. Moderní učebnice sociální psychologie.. Praha.
-
KREJČOVÁ, E. Kapitoly z pedagogické psychologie.
-
Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie. Praha.
-
Urbanovská, E., & Škobrtal, P. (2012). Sociální a pedagogická psychologie pro speciální pedagogy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Vacek, P. (2017). Pedagogická psychologie.. Hradec Králové: Gaudeamus.
-
Vágnerová, M. (2001). Kognitivní a sociální psychologie žáka základní školy. Praha: Karolinum.
-
VÁGNEROVÁ, M. (2002). Kognitivní a sociální psychologie žáka základní školy. Praha : UK.
-
Výrost, J., Slaměník, I. (1997). Sociální psychologie. Praha: ISV.
|