|
Lecturer(s)
|
-
Plevová Irena, doc. PhDr. Ph.D.
-
Směšná Eva, Mgr.
-
Hájek Radka, Mgr.
-
Kvintová Jana, PhDr. Ph.D.
|
|
Course content
|
unspecified
|
|
Learning activities and teaching methods
|
|
Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Work with Text (with Book, Textbook), Observation, Demonstration, Activating (Simulations, Games, Dramatization), Group work, Analyzing and producing audiovisual content
|
|
Learning outcomes
|
|
|
|
Prerequisites
|
unspecified
|
|
Assessment methods and criteria
|
Oral exam
|
|
Recommended literature
|
-
Baštecká, B. (2016). Týmová supervize.. Praha: Portál.
-
Broža J. (2008). Supervize v adiktologické praxi.. Praha: Triton.
-
Carroll, M., Tholstrup, M., & Kožnarová, J. (2004). Integrativní přístupy k supervizi. Praha: Triton.
-
Havrdová, Z., & Hajný, M. (2008). Praktická supervize: průvodce supervizí pro začínající supervizory, manažery a příjemce supervize. Praha: Galén.
-
Hawkins. (2004). Supervize v pomáhajících profesích.
-
Kalina, K., Šimek, A. Supervize - kazuistiky. Praha: Triton.
-
Venglářová, M. (2013). Supervize v ošetřovatelské praxi. Praha: Grada Publishing.
-
Zatloukal L., Vítek P. (2016). Koučování zaměřené na řešení: 50 klíčů pro společné otevírání nových možností.. Praha : Portál.
|