Název předmětu | Komunikativní dovednosti učitele |
---|---|
Kód předmětu | KPS/NPKOQ |
Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - vysvětlit základní principy a pravidla pedagogické komunikace, - předjímat vliv osobnostních i situačních charakteristik na proces komunikace, - volit adekvátní formy komunikace v edukačním procesu. Témata: Psychologie komunikace. Komunikační proces, jeho struktura a dynamika. Principy správné komunikace. Základní komunikační dovednosti. Nároky a specifičnost komunikace učitele s žáky a rodiči. Osobnostní a situační charakteristiky facilitující či inhibující komunikační proces. Komunikační cvičení vázané na specifické pedagogické situace.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |