Předmět: Holistic concept of the family

» Seznam fakult » PDF » KPS
Název předmětu Holistic concept of the family
Kód předmětu KPS/ECHOL
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Hájek Radka, Mgr.
  • Kvintová Jana, PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Themes: Definition of family Family as a social system Psychology of family Parenting and pathological parenting Family functions Family therapy Institutional concept of family

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Brock, S. E., Lazarus Jr, P. J., & Jimerson, S. R. (2002). Best Practices in School Crisis Prevention and Intervention. National Association of School Psychologists, 4340 East West Highway, Bethesda.
  • Lester, D. E. (2002). Crisis intervention and counseling by telephone. Charles C Thomas Publisher..
  • Long, N. J., Wood, M. M., & Fecser, F. A. (2001). Life space crisis intervention: Talking with students in conflict. Pro-ed..
  • Roberts, A. R. (2005). Crisis intervention handbook: Assessment, treatment, and research. Oxford University Press..
  • Wiger, D. E., & Harowski, K. J. (2003). Essentials of crisis counseling and intervention. John Wiley & Sons Inc..


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Education (BB22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní