Předmět: Professional ethics

» Seznam fakult » PDF » KPG
Název předmětu Professional ethics
Kód předmětu KPG/YPROF
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
  • Andrysová Pavla, PhDr. Ph.D.
  • Antlová Adéla, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Výstupy z učení
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

Doporučená literatura
  • Dewey, John (1916). Democracy and Education. Champaign, Ill.: Project Gutenberg..
  • Fenner, David E. (ed.) (1998). Ethics in Education. Routledge.
  • Kenneth A. Strike, Jonas F. Soltis (1998). The ethics of teaching. New York : Teachers College Press..
  • Killen, Melanie, Smetana, Judith G. (Eds.) (2006. Handbook of moral development /Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates, Publishers.
  • Kohlberg Lawrence (1984. The Psychology of Moral Development: The Nature and Validity of Moral Stages (Essays on Moral Development, Volume 2) HarperCollins Publishers.
  • Levinson, Meira, Fay, Jacob (2016). Dilemmas of Educational Ethics: Cases and Commentaries. Cambridge: Harward EducationPress.
  • Turiel, Elliot (1983). The Development of Social Knowledge: Morality and Convention. Cambridge University Press.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr