Předmět: Communication and Soft Skills

» Seznam fakult » PDF » KPG
Název předmětu Communication and Soft Skills
Kód předmětu KPG/YCOSK
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina, Němčina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Peng Danping, Mgr. Ph.D.
  • Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
  • Chmelařová Tereza, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Basic of Speech, Gestures, Pedagogical communication, Social communication, Presentation in front of audience, Definition and characteristics of the term assertiveness

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Výstupy z učení
After completing the course, students should be able to name the most important principles and rules that contribute to effective communication and the quality of interpersonal relations, characterize, identify and analyze the mistakes, shortcomings and barriers encountered in social communication and assessing people to design appropriate procedures for removing these errors, deficiencies and barriers to specify the most important principles for successful communication in the workplace, improve your style of dealing with people, lay out your own way to his self-improvement, functionally able to use the basic assertive techniques.

Předpoklady
Účast na výuce, samostudium, aktivita studenta/tky, plnění studijních povinností

Hodnoticí metody a kritéria
Seminární práce

Seminar work, PPT presentation, activity
Doporučená literatura
  • ARONSON, Elliot, WILSON, Timothy D., AKERT, Robin M. Social psychology. Harlow. 2018.
  • BERNE, Eric. Games people play : the psychology of human relationships. London. 1964.
  • FRANTZ, Rebecca & HANSEN, Sarah & ERTURK, Buket. A Systematic Review of Social Communication Interventions: A Focus on Generalization. 2016.
  • NYKL, Ladislav, MOTSCHNIG, Renate. Personzentrierter Ansatz nach Carl Rogers : Erfahrungen und Sichtweisen der Studierenden in Brünn und Wien. Wien. 2006.
  • TUBBS, Stewart L., MOSS, Sylvia. Human communication. New York. 1991.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr