-
JEŘÁBEK, J., TUPÝ, J. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání - příloha upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Praha: NIDV, 2006. ISBN 80-86956-01-6..
-
KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-253-X..
-
KASÍKOVÁ, H.. Kooperativní učení a vyučování. Teoretické a praktické problémy. Praha: Karolinum. 2001. ISBN 80-246-0192-3..
-
KASÍKOVÁ, H.. Kooperativní učení,kooperativní škola. Praha: Portál. 1997 s. 45. ISBN 80-7178-167-3..
-
MAŇÁK, J. ŠVEC, V. Výukové metody. Brno. Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5.
-
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-070-7..
-
PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-579-2..
-
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha. Grada. 2008. ISBN 978-80-247-1821-7..
-
SOLFRONK, J. Organizační formy vyučování. Praha: SPN. 1991. ISBN 80-7066-334-0..
-
TRUNDA, Jiří. Profesní portfolio učitele: soubor metod k hodnocení a sebehodnocení. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012. 19 s. ISBN 978-80-87063-62-0..
|