Témata vyučovaná distančně budou realizována prostřednictvím LMS Moodle (asynchronní výuka), do nějž budou účastníkům/studentům vloženy podpůrné studijní materiály, s nimiž budou účastníci/studenti pracovat podle pokynů vyučujícího (samostudium, plnění kontrolních úloh, které verifikují jeho poznatky). Dále bude distanční výuka realizována v prostředí MS Teams, za účelem podpůrných konzultací pro účastníky/studenty vzdělávání (v synchronní i asynchronní podobě).
|
Prezenčně: Práce s heterogenní skupinou prostřednictvím učebnice a podpůrných materiálů. Vyučovací metody, organizační formy výuky. Specifika daného předmětu při výuce na 2. stupni ZŠ a střední škole. V rámci dané disciplíny se studenti učí vytvářet konkrétní IVP v daném předmětu v kompatibilitě s kurikulárními dokumenty s přihlédnutím ke konkrétní diagnóze daného žáka. Naučí se orientovat v materiálech a podpůrných opatřeních doporučených ze SPC a PPP. Individuálně pracují i s diagnostikovanými nadanými žáky, kteří vyžadují specifickou organizaci výuky s odlišným výběrem vyučovacích metod. Distančně: Oborová didaktika - didaktika daných předmětů, obecná didaktika, speciální didaktika, základní pojmy didaktiky, vymezení oborové didaktiky, formulace cílů výuky, pojmy související s cíli výuky a obsahem výuky, postupy formulování cílů výuky, vyučovací metody, učební úlohy ve výuce.
|