Předmět: Marketingová komunikace školy

» Seznam fakult » PDF » KPG
Název předmětu Marketingová komunikace školy
Kód předmětu KPG/UMARK
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
  • Jůvová Alena, PaedDr. Ph.D.
Obsah předmětu
Marketingový mix. Marketingová komunikace školy. Komunikační mix a jeho oblasti. Komunikační nástroje marketingového mixu. Zásady komunikace služeb.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Výstupy z učení
Marketingový mix. Marketingová komunikace školy. Komunikační mix a jeho oblasti. Komunikační nástroje marketingového mixu. Zásady komunikace služeb.
Po absolvování disciplíny budou studenti schopni popsat a s oporou o teoretické poznatky vyhodnotit marketingovou komunikaci konkrétní školy či školského zařízení.
Předpoklady
Bez předchozích předpokladů.

Hodnoticí metody a kritéria
Rozhovor, Seminární práce

Aktivní účast na výuce. Předložení a veřejná prezentace samostatné práce.
Doporučená literatura
  • HANNAGAN, T. J. (1996). Marketing pro neziskový sektor.. Praha.
  • Janečková, L., Vaštíková, M. (2000). Marketing služeb. Grada Publishing.
  • PAYNE, A. (1996). Marketing služeb.. Praha.
  • PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Prezentace školy i osobnosti manažera. In PRÁŠILOVÁ, M. Projektování v mateřské škole.. Olomouc.
  • Světlík, J. (1994). Marketing - cesta k trhu. Ekka, Zlín.
  • SVĚTLÍK, J. (1996). Marketing školy.. Zlín: Copyright.
  • SVĚTLÍK, J. (2009). Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd.. Praha: Wolters Kluwer Česká republika.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr