Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Matušková Linda, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Povinná součást státní závěrečné zkoušky z oboru Pedagogické asistenství v prezenční i kombinované formě.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Obsah státních závěrečných zkoušek je koncipován jako shrnutí a završení poznatků všeobecného základu a profilových modulů, které jsou součástí učebního plánu. Rozsah státní závěrečné zkoušky je dán obsahem výuky jednotlivých studijních předmětů všeobecného základu a profilových studijních předmětů.
Splnění státní závěrečné zkoušky je součástí úspěšného absolvování studia.
|
Předpoklady
|
Studium ve studijním programu je řádně ukončeno státní závěrečnou zkouškou. Student může vykonat státní závěrečnou zkoušku včetně obhajoby diplomové práce až poté, co splnil všechny podmínky stanovené studijním oborem a případně též směrnicí děkana. Státní závěrečná zkouška se skládá před zkušební komisí, která musí být nejméně tříčlenná. Členy zkušební komise a jejího předsedu jmenuje děkan. Státní závěrečná zkouška a její části se hodnotí klasifikačními stupni dle Studijního a zkušebního řádu Univerzity Palackého v Olomouci. Jestliže je některá z částí státní závěrečné zkoušky klasifikována stupněm F, je celkový výsledek státní závěrečné zkoušky klasifikován "nevyhověl". V případě neúspěchu lze státní závěrečnou zkoušku či její část opakovat nejvýše dvakrát.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Úspěšné složení státní závěrečné zkoušky z předměty Technologie provozu a organizace školy, z prostudované doporučené literatury akruálně uvedené na stránkách ÚPSS.
|
Doporučená literatura
|
-
Vyhláška MŠMT č. 354/1991 Sb. z 7. 8. 1991 o středních školách..
-
Vyhláška MŠMT č. 362/1991 Sb. z 21. 8. 1991 o organizaci školního roku v ZŠ, SŠ a spec. školách..
-
Zákon č. 563/2004 o ped. pracovnících a o změně některých zákonů (školský zákon.).
|