- 
                     KANTOROVÁ, Jana. Školní klima na školách poskytujících střední vzdělání s výučním listem. Olomouc: VUP, 2015. ISBN 978-80-244-4799-5.. 
                
 
            
                
                - 
                    AURIN, K. Gute Schulen. ? worauf beruht ihre Wirksamkeit? Bad Heilbrunn/ Obb.: Verlag Julius Kleinkhardt, 1990. ISBN 3-7815-0639-8. 
                
 
            
                
                - 
                    BENDL, S. Školní kázeň: metody a strategie. Praha: ISV, 2001. ISBN 80-8586-680-3.. 
                
 
            
                
                - 
                    BESSOTH, R. . Organisationsklima an Schulen. Neuwied u Frankfurt a. M.: Luchterhnd 1989. /a/ ISBN 3-472-54052-4.. 
                
 
            
                
                - 
                    BESSOTH, R. . Verbesserung des Unterrichtsklimas. Neuwied u Frankfurt a. M.: Luchterhand, 1989. /b/ ISBN 3-472-54051-6. 
                
 
            
                
                - 
                    CANGELOSI, J. S.  Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1994. ISBN 80-7178-083-9. 
                
 
            
                
                - 
                    Čáp, J., Mareš, J. . Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-463-X. 
                
 
            
                
                - 
                    DREESMANN, H. Unterrichtsklima. Wie Schüler den Unterricht wahrnehmen. Weinheim und Basel: Beltz Verlag, 1982. ISBN 3-407-25081-9.. 
                
 
            
                
                - 
                    FEND, H. Schulklima. Soziale Einflussfaktoren in der Schule. Weinheim: Basel, 1977. 
                
 
            
                
                - 
                    FREITAG, M. Was ist eine gesunde Schule? Weinheim und München: Juventa Verlag 1998. ISBN 3-7799-1183-3.. 
                
 
            
                
                - 
                    GRECMANOVÁ, H.  Klima školy. Olomouc: Hanex, 2008. ISBN 978-80-7409-010-3.. 
                
 
            
                
                - 
                    CHRÁSKA, M., TOMANOVÁ, D., HOLOUŠOVÁ, D. (ed.). Klima současné české školy: sborník příspěvků z 11. konference ČPdS. Brno: nakladatelství KONVOJ, 2003. ISBN 80 7302-064-5.. 
                
 
            
                
                - 
                    CHRISTIAN, H. Das Klassenklima fördern. Berlin: Cornelsen Verlag Scriptor GmbH & Co. KG, 2003. ISBN 3-589-21658-1.. 
                
 
            
                
                - 
                    KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál, 1997. ISBN 80?7178?167?3. 
                
 
            
                
                - 
                    KAŠPÁRKOVÁ, J. Výzkumný nástroj pro evaluaci školního klimatu. Olomouc: VUP,2007. ISBN 978-80-244-1852-0.. 
                
 
            
                
                - 
                    KYRIACOU, Ch. h. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-022-7.. 
                
 
            
                
                - 
                    LOKŠOVÁ, I., LOKŠA, J. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-205-X.. 
                
 
            
                
                - 
                    MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno: MU, 1995. ISBN 80-210-1070-3. 
                
 
            
                
                - 
                    MILLER, R. Sich in der Schule wohlfühlen: Wege für Lehrerinnen und Lehrer zur Entlastung im Schulalltag, 4., unveränd. Aufl. Weinheim und Basel : Beltz Verlag, 1991. ISBN 3-407-25116-5. 
                
 
            
                
                - 
                    OSWALD, F. aj. Schulklima. Wien: Universitätsverlag, 1989. ISBN 3-85114-040-0.. 
                
 
            
                
                - 
                    PRŮCHA, J. Učitel. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-621-7.. 
                
 
            
                
                - 
                    Psychosociální klima školy I. Brno. MSD Copy, 2003. ISBN 80-86633-13-6.. 
                
 
            
                
                - 
                    Psychosociální klima školy II. Brno. MSD Copy, 2004. ISBN 80-86633-29-2.. 
                
 
            
                
                - 
                    Psychosociální klima školy III. Brno. MSD Copy, 2005. ISBN 80-86633-45-4. 
                
 
            
                
                - 
                    REISCH, R.; SCHWARZ, G.; PIETSCHMANN, H.; SCHWARZ, G. Klassenklima ? Klassengemeinschaft. Soziale Kompetenz erwerben und vermitteln. Wien: öbvahpt Verlags GmbH & Co. KG, 2002. ISBN 3-209-03971-2.. 
                
 
            
                
                - 
                    SCHREINER, G. . Schulklima. Methodologische Überlegungen und empirische Untersuchungen zur Schule als sozialem Erfahrungsraum. Dissertation. Göttingen, 1972. 
                
 
            
                
                - 
                    SINGER, K. Wenn Schule krank macht: wie macht sie gesund und lernbereit Weinheimund Basel : Beltz Verlag, 2000. ISBN 3-407-22817-1.. 
                
 
            
                
                - 
                    TILLMANN, K.-J. (Hg.).  Was ist eine gute Schule? Hamburg: Bergmann+Helbig Verlag GmbH, 1994. ISBN 3-925836-12-8.. 
                
 
            
         
         
         
     |