Vyučující
|
-
Šmelová Eva, prof. PhDr. Ph.D.
-
Jůvová Alena, PaedDr. Ph.D.
-
Musilová Marcela, doc. PaedDr. Ph.D.
-
Chmelařová Tereza, Mgr. Ph.D.
-
Fasnerová Martina, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Seznámení se s edukačním terénem podle metodiky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je získání vhledu do konkrétního edukačního klimatu. Jedná se také o rozvoj individuální angažovanosti studenta. Obsahem předmětu je pozorování učitelovy interakce se žáky, výcvik vlastních adaptačních schopností a zejména konfrontace teoretických vědomostí s edukační realitou.
Cílem předmětu je získání vhledu do konkrétního edukačního klimatu. Jedná se také o rozvoj individuální angažovanosti studenta. Obsahem předmětu je pozorování učitelovy interakce se žáky, výcvik vlastních adaptačních schopností a zejména konfrontace teoretických vědomostí s edukační realitou.
|
Předpoklady
|
Nespecifikováno.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor portfolia studenta
Portfolio.
|
Doporučená literatura
|
-
Kalhous, Z., Obst, O. (2002). Školní didaktika. Praha: Portál.
-
MUSILOVÁ, M., MUSIL, J. (2001). Asistentská praxe. Olomouc: UP.
-
MUSILOVÁ, M., PODLAHOVÁ, L. (2008). Praxe v edukačním procesu. Metodika pro studenty.. Olomouc.
-
Podlahová, L. (2004). První kroky učitele. Praha: Triton.
-
Šimoník, O. (2005). Pedagogická praxe. Brno: MSD.
|